poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Marek Edelman

Dziś kolejny  świąteczny dzień :) postanowiłam Wam pokazać jakiś bardzo cenny podpis :) długo myślałam który, ale wybrałam ten :) od Pana Marka Edelmana. Niestety nie ma już wśród nas Pana Marka :(




Marek Edelman (jid. מאַרעק עדעלמאַן; data i miejsce urodzin nieznane, przyjęto 1 stycznia 1922 w Warszawie lub 1 stycznia 1919 w Homlu, zm. 2 października 2009 w Warszawie) – polski działacz polityczny i społeczny żydowskiego pochodzenia, lekarz kardiolog, jeden z przywódców powstania w getcie warszawskim, kawaler Orderu Orła Białego.


Jest to jeden z moich najcenniejszych podpisów otrzymałam go w czerwcu 2005 roku. Bardzo się cieszę z niego zajmuje honorowe miejsce w mojej kolekcji. A jaki Wasz jest najcenniejszy oraz ulubiony podpis jaki zdobyliście?
Wesołych Świąt Wam życzę :)

1 komentarz: