poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Maciej Kozłowski

Witam wszystkich!
Dziś mam do pokazania autograf, który właśnie do mnie przyszedł. Udało mi się kupić go na jednej aukcji :)
długo marzyłam o tym podpisie i w końcu mam :)


Maciej Marian Kozłowski (ur. 8 września 1957 w Kargowej, zm. 11 maja 2010 w Warszawie) – polski aktor teatralny, filmowy i telewizyjny.
Do dwunastego roku życia wychowywał się w Kargowej. Potem mieszkał w Zgierzu, gdzie ukończył szkołę średnią (Technikum Gospodarki Wodnej). W 1984 ukończył studia na Wydziale Aktorskim PWSFTviT w Łodzi. Zagrał m.in. w Kingsajzie, Psach, Liście Schindlera, Nic śmiesznego, Kilerze i Ogniem i mieczem. Z małego ekranu znany głównie z serialu M jak miłość. Znany także z działalności sportowej. Zadeklarowany fan piłki nożnej i obrońca Reprezentacji Artystów Polskich (libero).
W 2005 r. chcąc oddać krew w ramach kampanii Krewniacy, Kozłowski dowiedział się, że jest zakażony wirusem zapalenia wątroby typu C. Pomimo choroby pozostawał aktywny zawodowo. Zmarł w nocy z 10 na 11 maja 2010 w warszawskim szpitalu.
Pogrzeb aktora odbył się 18 maja 2010 w Warszawie. Został pochowany na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach w Warszawie (kwatera B II 30 rz. Tuje m. 6). W ostatniej drodze oprócz rodziny i najbliższych towarzyszyli mu liczni koledzy z branży.
Wikipedia

Druga koperta przyszła z PZPN, w której były 4 karty oraz zdjęcie grupowe piłkarzy, ale niestety bez autografów :(
Wypchanych skrzynek

5 komentarzy:

  1. Mieć taki autograf w swojej kolekcji to wielki zaszczyt :) Pan Maciej był wspaniałym aktorem.

    Zapraszam do siebie na nn- również Maciej ale Maleńczuk :)

    http://autografyarletty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNY AKTOR, ŚWIETNA ZDOBYCZ ! POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :) Również kiedyś kupiłem jego autograf na aukcji. Był świetnym aktorem

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podpis, gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń