czwartek, 31 stycznia 2013

Władysław Bartoszewski

No to już czas na przyjście listonosza hehe :)
codziennie teraz tak czekam :) a Wy? i jak zadzwoni odczekam zawsze 5 minut i pędzę do skrzynki heheh
dziś coś cudownego :) odpisał mi Pan Władysław Bartoszewski. Bardzo się cieszę z tego autografu. Był to pierwszy wysłany list od mojej przerwy. Wysłałam 18.01.2013., a odpowiedź już 31.01.2013.
Do prośby o autograf dołączyłam 2 zdjęcia i kopertę ze znaczkiem zwrotnym.



Zdjęcia są troszkę brudne od markera, ale to nic nie szkodzi :) Z tyłu każdego zdjęcia także jest podpis Pana Władysława.
Byłam dziś na poczcie i zrobiłam zamieszanie, bo pytałam o kupony międzynarodowe. Na szczęście były, ale Panie długo szukały i bardzo zdziwione - chyba długo nikt o nie nie pytał :) ale upewniłam się, że jest ich więcej :) więc niebawem wyślę kolejne listy :)
A dziś w świat poszło 5 listów - i już czekam na odpowiedź hehe
Wypchanych skrzynek! :) i miłego popołudnia wszystkim życzę  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz