piątek, 25 stycznia 2013

Hanka Bielicka

Witam Was!
Dziś niestety nic do mnie nie przyszło :(
a tak czekałam - ale trudno, może lepszy będzie następny tydzień
Dziś chciałam pokazać Wam autograf Pani Hanki Bielickiej. Jak z każdym podpisem tak i z tym wiąże się historia :)
Wysłałam do Pani Hanki list z prośbą o autograf i bardzo długo nic nie przychodziło. Miałam do niej nr tel i postanowiłam wykonać telefon :) i odebrała Pani Hanka Bielicka :)
opowiedziałam jej całą historię, że bardzo bym chciała jej autograf a ona mi odpowiedziała tak "Nie martw się dziecko jeszcze przed moją śmiercią dostaniesz autograf"
I tak się stało przyszedł list, a za niecały miesiąc niestety Pani Hanka umarła :(
smutna historia
A tu podpisy



Przyszły do mnie dwa podpisane zdjęcia bez dedykacji - 11.2.2006 roku
Hanka Bielicka, właśc. Anna Weronika Bielicka (ur. 9 listopada 1915 w Konowce koło Połtawy, zm. 9 marca 2006 w Warszawie) – polska aktorka, artystka kabaretowa, romanistka. Była pierwszą żoną aktora Jerzego Duszyńskiego. Małżeństwo było bezdzietne i zakończyło się rozwodem.
informacje zaczerpnięte z Wikipedii
A jak u Was?

1 komentarz:

  1. Pani Hanna to była naprawdę wspaniała osoba. Szkoda, że nie ma jej juz z nami.

    OdpowiedzUsuń