poniedziałek, 9 czerwca 2014

Peter Prevc

Witam wszystkich w ten upalny dzień!
U mnie jest tak ciepło, że aż trudno wytrzymać :( nie lubię takich upałów.
Dziś w końcu otrzymałam autograf od Petera Prevca. Piszę, że w końcu ponieważ widziałam już prawie u wszystkich jego kartkę z autografem. Wysłałam chyba z 5 meili. Już straciłam nadzieję, aż tu dziś miła niespodzianka :)  


Postanowiłam trochę odświeżyć blog i zrobić w końcu zakładkę z wymianą :) trochę się uzbierało autografów, które mogę przeznaczyć na wymianę z Wami.
Bardzo spodobał mi się pomysł jaki widziałam na kilku blogach, gdzie uzupełniacie posty o nowe kartki - chodzi mi tu głównie o skoczków. Tez tak postanowiłam zrobić :) będę zamieszczać info, a uzbierało się trochę zaległości! 
Kto ma tę kartkę od Petera Prevca?
Miłego upalnego popołudnia :)

8 komentarzy:

  1. Też dzisiaj dostałam od niego kartkę! :D. Niestety miałam już identyczny egzemplarz bodajże z zawodów, ale nowa kartka jest podpisana markerem, także lepiej się to prezentuje :)
    Serdeczne gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Ładna ta kartka. Ładniejsza od poprzedniej. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję serdecznie ;) !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;) świetny skoczek :)

    OdpowiedzUsuń