czwartek, 19 grudnia 2013

Grażyna Zielińska

Witam wszystkich!
Dziś kolejna zdobycz :) bardzo cieszę się z tego autografu, a mianowicie wczoraj przyszła do mnie przesyłka od Pani Grażyny :)
Grażyna Zielińska (ur. 1952 we Wrocławiu) − polska aktorka teatralna i filmowa.
Absolwentka PWST we Wrocławiu. W 2002 roku odznaczona została Srebrnym Krzyżem Zasługi. Od 1986 roku aktorka Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Płocku. Obecnie mieszka w Płocku.


 Do Pani Grażyny wysłałam list, kopertę zwrotną ze znaczkiem i dwa zdjęcia. Otrzymałam dwa podpisane zdjęcia, list, który zachowam dla siebie :). Dodatkowo Pani Grażyna dokupiła znaczków i wysłała list piorytetem :)
Uwielbiam takie przesyłki:)

10 komentarzy:

  1. Gratulację ! Zazdroszczę Tobie tego autografu ! Na jaki adres wysyłałaś list ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam na dres teatru w Płocku w którym gra Pani Grażyna

      Usuń
  2. Bardzo gratuluję!! Bardzo sympatyczna osoba... już z samego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) ja też dostałam od Pani Grazyny dzisiaj autograf :) :D i kartkę świąteczną :) zyczeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! uwielbiam tą Panią :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;) Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń