wtorek, 12 lutego 2013

Inoros

No to zaczął się nowy tydzień :)
I ja w skrzynce znalazłam wczoraj dwa listy :) ale sie ucieszyłam heheh
Pierwszy jest od zespołu Inoros :) bardzo się ucieszyłam gdy przyszedł do mnie 

InoRos to wybuchowa mieszanka muzyków, którzy w 2006 roku połączyli swe siły tworząc przy tym grupę folkowo/rockową. Zespół tworzy muzykę rozrywkową zainspirowaną folklorem podhalańskim, ale także muzyką folkową z całego pasma Karpat.
Skład Zespołu:
  • Kamil Kowalcze - wokal
  • Piotr Moskała - wokal, skrzypce
  • Mateusz Janiczak - wokal, gitara basowa
  • Łukasz "Obdul" Bodura - gitara solowa
  • Rafał "Piętaszek" Nowak - instr. klawiszowe, akordeon
  • Paweł Kowara - perkusja
Informacje zaczerpnęłam z oficjalnej strony zespołu http://www.inoros.com.pl/#
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz