środa, 13 lutego 2013

Bohdan Smoleń

Dziś autograf na którym mi bardzo zależało :)
w końcu się doczekałam :) List z prośbą, kopertą ze znaczkiem zwrotnym wysłałam 31.01.2013 roku, a już dziś przyszła odpowiedź :)

 Dostałam swoje zdjęcie podpisane z tylu :)
 Bohdan Smoleń (ur. 9 czerwca 1947 w Bielsku) – polski aktor komediowy, artysta kabaretowy, członek słynnego w okresie PRL kabaretu "Tey" z Poznania, filantrop, założyciel "Fundacji Stworzenia Pana Smolenia". - Wikipedia

Miłego dnia wszystkim życzę i wypchanych skrzynek :)
a ja dziś napiszę kilka listów i jutro postaram się je wysłać :)
A mam do Was pytanie i zarazem prośbę - bardzo chciałabym zdobyć autograf Pana Sławomira Mrożka pisałam do niego już kilka razy i nic, teraz mieszka w Nicei i bardzo chciałabym napisać do niego. Macie może jakieś namiary na niego???
Podaję swojego maile autografyaga@gmail.com - piszcie jak co :) będę wdzięczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz