poniedziałek, 27 stycznia 2014

Naomie Harris

Witam!
No i mamy poniedziałek :) dla mnie jak się okazuje bardzo szczęśliwy :) heheh dziś dostałam jeden list, w którym znalazłam :) hehehe cudny autograf :)



Ale jestem zadowolona :) w końcu przyszło coś z zagranicy i to ze świata filmu:) już traciłam nadzieje, że ktoś mi odpisze :) nic więc teraz tylko wysyłać kolejne prośby :)
List z prośbą, kopertą zwrotną, kuponem IRC i 2 zdjęciami wysłałam 25.11.2013 r. dziś 27.01.2014. przyszła odpowiedź zaledwie po dwóch miesiącach :)Dostałam jedno moje podpisane zdjęcie i jedno zdjęcie od samej aktorki :)
Jest to pierwszy autograf dotyczący serii Piratów :) uwielbiam ich :) och kiedy inni odpiszą ???? 
A Wam jak zaczął się nowy tydzień????

4 komentarze:

  1. Mega sukces ! ;D
    Serdeczne gratulacje !!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też super depeche mode,gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Ja pisałam do Naomie ze 3 lata temu i nic nie dostałam.. Jeszcze raz gratki:D

    OdpowiedzUsuń