niedziela, 10 marca 2013

Piotr Fronczewski

Witam wszystkich w to niedzielne południe :)
Dziś chciałam Wam pokazać autografy jakie zdobyłam osobiście kilka dni temu ) Jak ja dawno nie zdobyłam podpisu osobiście ) hehe zapomniałam jakie to uczucie :)
Przez przypadek w sumie dostałam bilet do teatru na spektakl „Ja, Feuerbach” z główna rolą Pana Piotra Fronczewskiego :) Udało mi się po spektaklu dostać za kulisy i chwilkę porozmazywać z aktorami i zdobyć cenne podpisy :). Autografy zdobyłam 7.03.2013 roku. Już tak dawno chciałam mieć ten podpis:)



Autografy zebrałam na białych kartach, choć wolałabym na zdjęciach, ale tak szybko się to działo, że nie miałam nawet chwili iść wywołać zdjęć :(

Piotr Fronczewski (ur. 8 czerwca 1946 w Łodzi) – polski aktor teatralny, radiowy i filmowy, piosenkarz, satyryk. Absolwent, reżyser i profesor nauk teatralnych PWST w Warszawie. Ojciec Magdaleny Fronczewskiej.
Laureat ponad 20 nagród filmowych. W rankingu czytelników tygodnika Polityka zajął 15. miejsce na liście najwybitniejszych polskich aktorów. (Wikipedia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz